T-Mobile a CzechTourism chtějí podpořit domácí turistiku

T-Mobile ve spolupráci s CzechTourism spouští letní kampaň, v níž nabídne na známých i méně známých turistických lokalitách data na den zdarma. Chce tak pomoci podnikatelům v oblasti cestovního ruchu a také provozovatelé restauračních služeb, kteří byli tvrdě zasaženi koronavirovou krizí. Kvůli epidemii koronaviru však došlo i ke změnám plánů dovolených. Odhaduje se, že až dvě třetiny Čechů chtějí strávit léto v tuzemsku.

Neomezená data na 24 hodin

Pokud se zákazník společnosti T-mobile rozhodne strávit jakýkoli čas mezi 1. červencem a 31. srpnem domácí turistikou, může se na řadě historických památek, koupališť, muzeí, restaurací a hotelech setkat s letákem obsahujícím speciální QR kód. Pokud ho následně odešle bezplatnou SMS, získá tak unikátní kód, jehož vložením do mobilní aplikace Můj T-Mobile si aktivuje na 24 hodin neomezená data.

Kód pro danou lokalitu lze použít pouze jednou za den, přičemž bezplatné surfování v mobilu může zákazník v jedné lokalitě využít maximálně třikrát během července a srpna. Maximální přenosová rychlost je v balíčku neomezených dat 3 Mbit/s.

T-Mobile na tuto kampaň oslovi více než 500 svých firemních zákazníků z oblasti cestovního ruchu gastronomie a hotelnictví. Ve spolupráci s redakcí portálu Kudyznudy.cz, provozovaným státní agenturou pro podporu cestovního ruchu CzechTourism, nabídl účast dalším 1700 subjektům po celé ČR.

V seznamu by se tak měly objevit oblíbené turistické cíle, provozovny ze segmentu gastronomie, ubytování, cestovního ruchu atd. Neomezená data zdarma by tedy měla být k dispozici v každém regionu Česka.

Zvýšení návštěvnosti

Juraj Bóna, výkonný ředitel T-mobile pro Českou republiku, uvedl, že v portfoliu mají přibližně 33 tisíc firem z oblasti cestovního ruchu, gastronomie a hotelnictví, jimž poklesl provoz až o 80 procent. Toto léto bude pro řadu podniků z hlediska přežití rozhodující. Bóna tak doufá, že nabídnutým benefitem se tak zvýší návštěvnost v jejich lokalitách.

Mezi nabízenými turistickými atrakcemi jsou jak známější místa včetně Prahy, tak i některé méně známé lokality a atrakce. Například tedy krokodýlí zoo v Protivíně, bobová dráha v Brně, románská rotunda svaté Kateřiny ve Znojmě a řada dalších.

Místa si jejich potenciální návštěvníci z řad zákazníků T-Mobilu mohou od 1. července vybírat na internetovém portálu Po magentové.

Zdroj: smartmania.cz, denik.cz